Ungdomsledare

nu har jag varit här i cirka 2 veckor, och jag trivs ofantligt bra.
jobbet är lite så och så än, svårt att veta vad man ska göra hela dagarna.
men denna veckan ser helt klart full ut. det är planeringar, möten och liknade som ska avklaras.

så nu sitter man här på sin exp. och tittar jag ut så...
ja då regnar det så det är helt okej att sitta inne på kontoret och lyssna på musik och planera lite.
mycket planering i början av terminen men så är det..
det ska vara planeringsträffar och allt sånt. men när ska man hinna träffas??
det är den stora frågan...

men det är vad jag gör just nu i alla fall.

over and out.

Kommentarer
Postat av: XON

God morgon

besök gärna min blogg :)

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till med teknisk hjälp på datorer mm :D

2008-08-26 @ 10:56:09
URL: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0