23 december

nej nu har det tydligen gått alldeles för lång tid från förra inlägget.
jag satt på tåget upp till örebro och skrev ett vackert inlägg, men jag tycker det känns så konstigt att lägga ut de nu sådär 3 dagar senare så vi struntar i det.

jag befinner mig nu i småland, och idag har hela familjan samlats för att äta det obligatoriska "dagen-innan-julafton-julbordet"
vi är bra på sånt sannerligen.

ikväll är det julklappsbyte med grannarna.. det blir trevligt det.

annars vet jag inte vad jag ska skriva, eftersom jag är en snäll flicka så har jag säkert många julklappar att få, dock är den stora frågan hur jag ska få med dom hem, åker ju tåg..
en tanke är att lämna dom här i småland och ta bilen hit efter nyårslägret på komp-dagarna och hämta dom och fira mormor och vara ledig..
vi får se.
det löser sig.

JULFESTEN PÅ GÖTABRO VAR FANTASTISK! väldigt roligt att få träffas igen och bara hänga, självklart ett besök på doken..  och foto tillsammans med kycklingen och den coola killen. fota kommer när jag befinner mig på hemmaplan igen..
see ya
och en riktig GOD JUL önskar jag dig.

(Mysteriet på greveholm, bra julkalender säger jag!!)

Kommentarer
Postat av: frida i

grevehholm <3

2008-12-27 @ 16:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0