bild och rim

nej ingen har gissat rätt på förra inläggets rim, så ni kan ju fortsätta tänka och gissa..

jag vet att jag varit lite dålig på att lägga upp bilder men jag tänkte bli bättre på det nu:


Det här ser jag ut från mitt fönster när jag sitter och jobbar,
det man inte ser på denna bilden är att det snöade när jag tog den..


och så här ser det ut på min del av exp.
där jag sitter hela dagarna och jobbar.

Idag snöar det här, och inte lite heller, det snöar hela tiden.. just nu är det kramsnö ute, jejj, man vill gå ut och kasta några snöbollar, men det är inte så kul att göra det själv, så jag får göra det senare när mina ungdomar dyker upp här.
Jag har varit i Herrljunga idag hos Malin, och planerat drama, andakt och morgonsamling.
Det blev mat och trevliga och djupa samtal.
Bra eftermiddag.

På cafét ikväll ska vi ha idolfinal, pulkaåkning (ev) och en överraskning, ni får veta senare..
och en halv överraskning som jag kommer avslöja, café specialitet ikväll: varm chokladmjölk.
bra grej!

Och nu till dagens rim, jag vet att ni inte listat ut gårdagens men jag tänker strunta i det men fortsätt gissa.
"Farsan ett tips, det här är ingen visp..."
 Vad tror du att det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0