eller?

en dag som började med att jag inte kunde ta mig ur sängen, eller det vill säga att jag inte riktigt ville,
vilket ledde till en stressig dag.

men nu sitter jag här och ser fram emot EN HEL VECKA av ledighet, ledighet och åter ledighet, mycket spännande.

har försökt ta tag i livet ikväll och packat, så nu tror jag att allt jag kommer behöva för att vara utanför min lilla lägenhet en hel vecka är nog med, det är vad jag hoppas i alla fall. annars får det bli att lösa det på plats någonstans. aja allt löser sig som jag brukar vilja återkomma till...

detta kanske är det sista blogginlägget på ett bra tag, det beror på hur bra min internetuppkoppling kommer vara den närmsta veckan.
uppdatering för dig som funderar på var min vecka av ledighet kommer tillbringas:
imorgon fredag: tåg till Örebro, i Örebro
lördag: tjänstjulfest, Götabro
söndag: "hem" till småland
måndag- fredag: småland

sen kommer jag tillbaka hit mitt andra hem, på fredagkväll men åker på nyårsläger (särna) på lördag och då kommer jag definitivt inte ha Internet.
men kanske kan bli ett litet inlägg under min vistelse hemma.. eller kanske från tågresan..
jag har ju ett par timmar på mig att skriva något vackert som ni kanske får läsa senare under veckan.
annars vill jag önska er en riktigt GOD JUL!
 med kärlek.
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0