God fortsättning!!

Just nu är det seminarietankar som är i malins huvud,
 jag sitter och skriver ner alla mina tankar så att när jag åker tåg hem imorgon ska jag ha något att göra.
Annars har det varit lite packning hos mig idag.
Och julkalas, självklart.
Och jag ska snart åka iväg på nästa.
 Don't we love this?

Och sen imorgon är planen att gå på gudstjänst, dricka kyrkkaffe och sen vidare mot centrum för lite byten av julklappar och liknande, hem middag och sen tror jag inte att det är så mycket tid över faktiskt, då är det in till nässjö som gäller (igen) för att sätta mig på tåget och åka tillbaka.. Jag kanske borde kolla så att det kommer någon och hämtar mig på stationen imorgon kväll.. aja, någon kan säkert, annars är det ju inte så långt att gå eller vänta ? jo det är långt..

Men det löser sig.

Hoppas du har en trevlig julhelg!
kram och kärlek.

Malin




Hjältar skapas när man har ett val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0