Julavslutningar


Just nu är det många julavslutningar, det känns som om vart jag än vänder mig är det julavslutningar, både till höger och vänster.

Förra onsdagen, scout, i tisdags tonår, på söndag söndax, på måndag gympa för kropp och själ, sen cafét osv osv det känns som om allt jag gör, är att skriva vackra saker om jul, avslutningar och likande och sen skickar jag iväg dom för tryckning eller skriver ut dom för att säga det till alla som kan tänkas vilja lyssna. Det är knasigt vilket liv man har egentligen. Fast klaga det ska man ju inte göra.

För all övrig tid gör jag ju det som jag gillar.

Men just nu.

Jag sitter och funderar på vad jag ska säga för vackert på måndag på Gympa för kropp och själ- träffen.

Just nu är det lite svårt att komma på vad jag ska säga..

Förslag?


Men först är det café ikväll.

Kanske till Vara imorgon? Vem vet? Skulle vara roligt, men jag får se om jag kan få med mig någon kanske.. Annars vet jag inte..

Men på söndag är det som sagt avslutning för Sändax, Lucia- & Julfest. Det blir grejer det. Ska bara fixa något bra att säga så också. Men det tror jag inte är några större problem. Luciatåget och julspelet kommer troligtvis tala för sig självt och sen är det bara att runda av mötet som blir min uppgift och det ska jag nog klara av..

Vad har du för planer för kvällen och helgen?

/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0