konstigt men sant

oja det är precis vad det är.
sitter och har ätit frukost och ska strax gå ner och börja jobba, ska bara ge mina tänder och mun en uppfräschning,
men en sak är konstig som jag tänker på.
ibland när man försöker få in en vana, det bara GÅR INTE, hur mycket man än försöker.
men annat det går hur fort som helst.

tyvärr har detta väl mer blivit en ovana.
så här ligger det till, eftersom jag bor ensam och inte har så där jättemånga att prata med på morgonen.. eh det vill säga ingen.
så har det blivit så att jag sätter mig vid datorn och går genom de nya blogginlägg som har kommit upp sen jag var inne senast och läser och läser,..
och om jag inte gör så. ja då känns det nästan lite tomt och mitt huvud skriker "jag vill veta, jag kräver att få veta...."
nästan lite överdrivet kanske?
men det är nära att det är så..
så vad har jag gjort?,
jo jag har ätit frukost och kollat igenom bloggarna som jag håller koll på...
vilket liv.
nepp nu är det jobb.
/M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0