Luciadagen

Idag är det lucia, och jag har fortfarande inte sett ett enda luciatåg, idag.
Får se om det blir något.

Hur som helst fick jag låna en dvd-box igår så jag tänkte spendera dagen med att kolla på film, planera, och skriva mail idag är en riktig "skriva mail och försöka få ihop saker" - dag..
troligtvis sitter jag med datorn i knät hela dagen.. i alla fall som det ser ut just nu.. men man vet ju aldrig.

ikväll är det lusserock också, massa spelningar och sånt. eller det tror jag i alla fall, det blir den första lusserocken som jag är med på..
kanske blir det en andra nästa år?..

det är frågan. är jag klar eller ett år till?

Dessutom är det en massa julkort som ska fixas.. så det är det som står på schemat idag.
- Julkort
- mail
-lusserock
-matlagning
- gudstjänstplanering
- promenad och  lämna ut lite papper
- skriva färdigt papper
-andaktsplanering
- seminarieplan
osv osv

en härlig lördag.
hoppas du får en härlig lördag!
/Malin

Kommentarer
Postat av: frida i

jasg har itne heller sett något luciatåg i år.. eller jo förresten vi hade ju ett med barnen på öppnaförskolan, men det räknas väl knappast. det va ju mest jag o matilda som sjöng för att få med dem... ;)

2008-12-13 @ 13:03:14
Postat av: MALiN

fast jag har sett luciatåg, både skolans och söndax, men dock inget idag på luciadagen..



och sen måste jag säga att det fattades i julkalendern idag.. det bara måste vara ett luciatåg i julkalendern på luciadagen.. helt klart en miss...

2008-12-13 @ 18:34:43
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0