måndag morgon

jag ska säga som det är, det hör sannerligen inte  till vanligheten att jag är vaken, eller går upp innan kl 9.00 en måndag då jag egentligen är ledig.
Idag är dock ett undanta, jag ska jobba idag, och vara ledig imorgon istället.
Det blir nog bra det.
Dock hade jag inte riktigt tänkt att jag skulle gå upp så här tidigt brukar sällan gå upp innan 9) men vad gör man när telefonen ringer och en hantverkare i andra änden frågar snällt om de kan få komma upp och kolla på mina element (som har krånglat lite, så det har varit ganska kallt på sina ställen hos mig) .
och då är det bara till att ta sig upp, dra på sig lite kläder lite fort och sen stå där, öppna dörren och låta dom ta en koll på elementen, nu ska allt fungera. så.

idag ska jag ju jobba som sagt, det är en träff med de daglediga.
Lite Gympa för kropp och själ..
och jag ska prata om förväntan..
Vad har du för förväntningar på slutet av det här året och nästa år?
Har du några förväntningar?
Och vad förväntar du dig av Gud?
Och vad vill du att Gud ska förvänta sig av dig?

Trevliga tankar från en trött Malin en måndags morgon.
/M

Kommentarer
Postat av: malin

hej gullet. du verkar ändå ha det bra. blir lite sugen på ungdomsledarlivet. tror det skulle kunna passa mig. kommer hem 19de. du?

2008-12-09 @ 22:13:17
URL: http://malinlinnea.blogspot.com
Postat av: malin

GRATTIS MAAAAAAAAALIN PÅ DIN DAG! tänk så trevligt det är med namnsdag. Och ett sånt vackert namn sedan! Puss min finaste MALIN

2008-12-10 @ 19:03:54
URL: http://malinlinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0