amerika har talang

det är tisdagkväll.
jag borde gå och lägga mig, men den tanken finns inte med i mitt huvud. har inte så mycket annat där just nu ändå.
men sömn är inte en tänkbar tanke, istället har jag pratat med erik, småland från klassen och sms.ar med sayuri och tänkte prata med hannah, men så blev det inte.
många namn,men så är det i mitt liv ibland.

nu sitter jag framför tv och datorn och kollar på amerikanska program, det är ju spännande i sig..
eller enbart konstigt, det beror ju lite på hur man ser det.

imorgon är det mycket som ska in på kort tid.
fast jag har kommit fram till att jag gillar när det händer lite saker!!
eller många saker.

väntar på att mina syskon ska bestämma sig för att det är roligt att hälsa på mig.. (nej då ingen pik..)

och snart kommer frida och hälsar på!! jejj,
eller okej det är typ 3 veckor kvar. men ändå..

vad mer ska jag ge er en uppdatering på...? 

Kommentarer
Postat av: frida i

jäjj!

jag ska ta o beställa tågbiljetter!

men vi hörs imon ju!

2008-11-26 @ 22:49:57
Postat av: Martina

Du är så välkommen att bo hos mig! jag är, som det ser ut nu, tom ledig den 19 så då kan vi mysa och prata ikapp tiden. KRAM

2008-11-26 @ 23:47:48
URL: http://martinafriberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0