att fundera är att plantera

vissa dagar, ja vissa dagar är bra.
man har mycket att göra men det känns som om tiden som man trodde inte skulle finnas där. den bara finns där.

tack jesus för det!!

gårdagen spenderades först hemma med film, jobb, pyssel och annat roligt.
kvällen tillbringades till viss del i Herrljunga på eXpand.
efter det åkte jag hem hyfsat tidigt, jag tror jag var hemma vid halv tolv, inte så farligt,.
men eftersom det fanns koffein i mitt blodomlopp var sömn inte ens en tänkbar tanke så glass och tv-tittande blev det
sällskap fick jag då M & M (Mikael & Molly) beslöt sig för att även de tyckte att glass är gott..
det här med tv-tittandet gick dock sämre.
först ut för en film om en rysk ubåt (som för övrigt stort sett hade enbart amerikanska skådisar och gissa vilket språk som pratades?
inte var det ryska i alla fall..)

efter det gick det enbart konstiga filmer och tv-program.
inte för att det hindrade oss från att titta. nejdå..
men det kanske borde ha gjort det.

efter ett par timmar blev jag ensam och tänkte "åh sömn kanske är bra?"
men då koffeinet fortfarande pulserade i kroppen va det ganska svårt...
dock så somnade jag uppenbarligen för jag vaknade av väckarklockan vid 9 idag.
Gudstjänst.
kanske inte en överdrivet händelserik gtj, men bra.
jag blir lite frustrerad över att det är så få som kommer på gtj och inte riktigt har fattat grejen..
surt,
men det blir nog bra.
jag ska snart inleda ett försök till att få fler ungdomar att komma på söndagar, önska mig lycka till.

en annan glädjande sak är att snön har nått VästraGötaland
och det gillar vi.
eller jag gillar det..


Kommentarer
Postat av: Jocke

Bra malin, gudstjänst är grejer de, och ännu bättre blir de om alla kommer :)

2008-11-23 @ 14:09:16
Postat av: sayan

Känner igen det där med koffein i blodet. Hände inte alls mig i lördags vilket resulterade i tre timmars sömn. Endast. Nej då.

Puss, tycker om dig! :)

2008-11-24 @ 16:57:39
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0