Catch me im falling... for you

och åter igen, texten har inget med inlägget att göra.
åter igen ett mycket kort utdrag ur en låttext, för egen del totalt okänd kvinnlig sångerska, men det är alltid trevligt med lite nya inslag i min vardag.

------------------------------------------------------------------------------


Det är söndag kväll, och jag är vansinnigt trött. hade varit betydligt piggare om de (tyckte jag hörde enbart manliga röster) som vid halv 4 tiden i natt tyckte att det var kul att köra runt, runt, runt och lite mer runt, gärna stå och gasa, gasa och gasa på samma ställe, sa jag att de gjorde detta PRECIS utanför mitt fönster?
i alla fall så var det. och dels höll de mig vakna en kvart, och sen när jag ev skrämt iväg dom, ja vad händer då?
jo då har malin lite lätta sömnsvårigheter och kan inte somna.. sista gången jag kollade på klockan var den halv 5,
men sen kompenserade jag det med sovmorgon och låg kvar (visserligen vaken men fortfarande i sängen) till kvart i 12.
sen har jag varit hemma på middag hos min fadderfamilj. och där stannade jag kvar, allt för att avsluta kvällen på gudstjänst. eller avsluta och avsluta, kl är bara 19.30, men jag tror att hade jag gått och lagt mig nu skulle jag säkert kunna somna, frågan är väl bara hur länge man sover imorgon då?

troligtvis inte så länge som man gärna skulle vilja..

så det kanske blir en film, kanske?
ska påbörja en följetång på  tre filmer så jag måste ju börja någon dag.. om jag inte ska se alla på en och samma dag, men det vet jag inte om jag vill eller orkar, det är spännande, jag får se vad det blir.

planen för morgondagen är ännu inte bestämd, så det kan jag ju passa på att göra också..
spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0