DANS

Efter en riktig deppdag kom till slut kvällen och på mitt schema stod VIP och fikafixande.

Något som jag egentligen inte var ett dugg pepp på, men så blir livet ibland.

Efter det tog 6 flickor det modiga beslutet att följa med hem till mig för frukt, glass och film, det blev frukt, glass och film Miss secret agent för andra natten i rad, men vad gör man inte för sina kids.

Körde hem flickorna, kom hem såg all disk och tänkte
"nehä, så kan det inte se ut",
spice girls på hög volym på min lilla cd-spelare och tog tag i disken och annat städ.


Och


Mer dans åt folket. (även om jag dansade helt i min ensamhet till den musiken som jag lyssnade på för  typ tio år sen va det skitkul) dra igång stereon med en riktigt gammal skiva och röj loss.

Tipset från Malin denna lördagnatt...


Nu tänker malin sova.. eller snart i alla fall.

/en trött men gladare malin.


Kommentarer
Postat av: frida i

men malin varför blir man så trött närman är uppe halva natten?

ett av mina söta ssk-barn sa idag att vi skulle be så att hon skulle få sova middag idag för hon la sig vid tolv(!) inatt. Viss säger frida och ler inombords när hon kommer ihåg att klockan va halv tre när hon la sig... ;)

2008-11-30 @ 14:41:34
Postat av: hannah

Hejsan! Det låter nice du!Spice Girls är bra! hehe.. Hörs snarare än du tror!! kärlek!

2008-11-30 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0