ego

ibland känner jag mig nästan farligt nöjd över mig själv och vad jag lyckas åstadkomma. med tanke på insidans kaos.
efter att ha sovit fruktansvärt dåligt, alldeles för lite och med en insida i kaos.
så steg jag upp idag, (med viss tvekan,) men satte igång och städade hela lägenhet och satte fram adventsljusstakarna.. och gjorde det fint..
impregnerade alla mina skor, (dvs 4st) som jag använder när det är kallt och blött ute som en klassisk svensk vinter...
gick ut och gick en timme.
ska snart gå och duscha och göra mig redo inför kvällen.
eller kanske sova en timme? nja.

en sak som jag skulle vilja bli bra på:
BILAR.
(eller just nu, i detta nu är Jan, från församlingen här för att kontrollera och fixa till så jag får rätt inställningar på bilens helljus... sånt skulle jag vilja kunna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0