KALLES KLÄTTERTRÄD

MITT I STA'N BOR EN KILLE

SOM HETER KALLE

OCH KALLE HAR ETT TRÄD

SOM HAN KALLAR SITT EGET

HAN LIGGER DÄRUPPE

OCH DRÖMMER OCH FANTISERAR

OM ALLT MÖJLIGT

OCH OM EMMA

EMMA FINNS BARA I FANTASIN

MEN HON ÄR FIN, TÄNKER KALLE


UNDER TRÄDET SITTER MORFAR

OCH LÄSER TIDNINGEN

MORFAR TYCKER OM

ATT LÄSA OM ALLT NYTT SOM HAR HÄNT


MEN KALLE HAN GILLAR

ATT MEST LIGGA STILLA

I TOPPEN OCH SAKTA GUNGAS AV VINDEN




oja min måndag har präglats av gamla barnprogram... men det är väl inget fel med det?
och nu är det Harry Potter på film som gäller.
vilken fantastiskt måndag.
(jag kan vara lite sockerhög efter att ha ätit kladdkaka och glass..men det är inget fel på det, nejdå.)


Kommentarer
Postat av: Emma

Den låten förföljer mig

2008-11-10 @ 20:35:59
URL: http://emmlala.blogg.se/
Postat av: MALIN

förlåt.

inget illa mot dig.

men jag gillar låten...

2008-11-11 @ 08:12:01
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0