ledig måndag

måndagar är bra.
måndagar är min lediga dag.
så jag har varit ledig idag. (logiskt eller hur)

jag var bjuden till Lina på frukost, dit kom även Elin och de vankades god frukost.
sen tog jag min förhållandevis nytvättande vita saab och åkte hem. (och ja det syns mycket väl att den nu är renare än den var förra veckan, jag var hemma i småland i lördags, grattade mamma och pappa hjälpte mig med lite fix på bilen och tvättning. bra med päron!!)

sen när jag kom hem, skrev brev och annat pyssel. ska hinna med lite till innan dagen är slut är tanken.
bra med måndagar så man hinner med sånt.

och nu sitter jag och kollar på Ika i rutan. fantastiska program, men det är helt sjukt att det visades som barnprogram..
sök "Ika i rutan" på youtube och du hittar massa roligt.
GALET.
men jag gillar det.
och vilka minnen.. dock hittar jag inte riktigt allt jag kommer ihåg men aja mer letande ger fler resultat...

"... sen ger man sig ut och springer lite, så då springer jag till kiosken och köper glass..."

Kommentarer
Postat av: frida i

för mig blir måndagarna mest bara segdagar då jag typ nästan inte gör något vettigt. men jaja. du är mer mogen och diciplinerad än jag kanske..

2008-11-10 @ 18:05:46
Postat av: MALIN

är inte måndagar din studiedag?

har du inget att plugga?



oja jag är mer mogen och så, eller nja. jag skulle egentligen ha fortsatt med att sy på ett par byxor, men jag skjuter upp det hela tiden och tänker, jaja det tar jag lite senare och se nu är kl snart 19 och har jag sytt något idag? nej jag har bara gjort en massa annat (visserligen saker som jag också hade tänkt göra men kanske inte så länge..)

och nu sitter jag och tittar på film, så nja. vet inte om det kommer bli så mycket till byxor idag..



när kommer du och hälsar på då?

2008-11-10 @ 18:51:18
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0