MALIN TIPSAR OM

tänkte att jag skulle få lite ordning här på bloggen..

så nu har jag infört MALIN tipsar om..
jag tänkte nämligen dela med mig lite av de tips (av alla de slag) som jag har.
just nu sitter jag och äter frukost och funderar på vilket av mina tips jag ska ge er idag..
jag kan ju inte ge alla på en gång, det skulle bli så galet då. och sen skulle jag ju inte ha så många fler tips att ge er.

men dagens tips är

http://www.tjuvlyssnat.se/

och här kommer ett smakprov från den sidan:


Tåg mellan Uppsala och Gävle

En pappa ~30 sitter med en barnvagn framför sig. Bebisen gråter och skriker.
Pappan (sticker ned huvudet i barnvagnen): Vad säger du?
Bebisen fortsätter gråta.
Pappan: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, för jag hör inte vad du säger!


Kommentarer
Postat av: sayan

åh vad underbart! sån mor ska jag lätt bli! :)

låter som en ypperlig idé. jag funderar på om jag ska ha en frukostblogg. sooo boring to write about though.. äsch. nåt dret kommer jag nog på.

2008-11-13 @ 12:16:25
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0