måndagen den tjugofjärde november tjugohundraåtta

yes och måndag är lika med ledig dag.
denna lediga, snöiga och kalla dag har spenderats först hos Lina med lite fika och nytt folk: David och Elina, från småland.. det är bra människor det :)

sen drog vi in till Alingsås för stor in handling av mat.
här ska det bakas och min frys ska rensas och fyllas på!!
mat på trevliga thai-stället som jag inte minns namnet på och som jag åt på förra måndagen.. (det är grejer det!!)
hem,
vidare in till vårgårda för att besöka hjulet och införskaffa de första julklapparna och lite annat smått och gott.
trevligt.
och sen hem och försöka ta sig in i kyrkan. det va säkert 10 cm snö.
roligt. men jobbigt om man har skor som tydligen inte är så hela som man trodde att det var.

snart måste jag ta tag i att skriva alla de där breven som jag tänkt skriva i ett antal veckor..
varför ska det vara så svårt?
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0