mormor ringde

det kanske inte låter så konstigt i dina öron, eller?
men det hör inte riktigt till vanligheten att min mormor bara ringer sådär, så först är det självklart att man blir lite orolig.
och som om det blir bättre av att man hör sin mammas röst när man sedan svarar, då kan man ju säga att pulsen, som redan innan var lite högre än vad den borde, ökade kraftigt..

nu sitter du där och kanske blir lite orolig, precis som jag blev, men du ska snart få veta varför hon ringde.

jo såhär gick det till:
mormor: Grattis
Malin: ehh tack, men varför..
mormor: jo, (lite finurligt) idag var det exakt två år sen du kom till mig på kvällen.. själv
Malin: just det, det var två år sen jag tog körkort..
.. sen fortsatte samtalet lite, men inget av intresse sas.. (alltså min mormor mår bra..)

men Grattis till mig som har haft körkort i två år idag!!
wiii.

Kommentarer
Postat av: frida i

nice!

grattis! du är lite bättre än mig ju.. jag har ju 17dagar kvar jag..

2008-11-13 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0