förändring

nu så. nu ska det till en förändring i mitt liv.

varför se allt dåligt, när det finns så mycket bra?
varför se allt man saknar, och inte allt man har?
positivt tänkande.
svårare än man tror men jag ska försöka, ska du?

Kom hem igår efter två givande dagar på Sjöviksgården. Ungdomsledardagar.
bra påhitt det där!!

och igår kväll var jag på en toppen grej!!
modevisning med second hand kläder. det var grejer det!!
några hade fått en sömn mer  och andra var som de alltid hade varit.
det finns mycket fina kläder som bara finns där och väntar på att få en ny ägare.
och tänk så miljövänligt det är!!
släng inte dina kläder utan lämna in dom! det vinner alla på!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina tankar du hade där i början.

Ska ta till mej dom, skriva ner dom o titta på dom på morgonen (dagen) när jag vaknar...

2008-10-10 @ 13:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0