fredag natt

de sista ungdomarna har åkt hem. kvar är städning och iordning plockande. vilken bra kväll.

sorligt nog går mitt humör och känslorna upp och ner. men så är det att leva. slutade väldigt bra. pratade med de äldre och sen mot slutet med tjejgänget. de är ju för bra.

nu ser det ut som om det blir sömn och imorgon är det arbetsdag i kyrkan och stickcafé, jag kommer befinna mig på den senare av de tu.
halsduken ska jag fortsätta med.. sen får vi se om det kanske kan bli något mer.. det är ganska troligt.

nu ska det sista städas sen är det sömn.

livet är bra. inte lätt inte enbart svårt, men bra.

positivt tänkande. det är tänkvärt det.


Eva Cassidys musik är fantastisk. går att lyssna på vid alla tillfällen...

sov gott.


Kommentarer
Postat av: malin

åh du är vis. livet är aldrig lätt men med Gud som bär är stegen lättare. jag vill träffa dig snart. puss bästa malin

2008-10-12 @ 23:14:10
URL: http://malinlinnea.blogspot.com
Postat av: emelie

Livet är enkelt, men inte lätt...ett sanningens ord...

håll ut malin!

kom o hälsa på snart!



Kramar

2008-10-13 @ 11:40:11
URL: http://miomymio.blogg.se/
Postat av: Elin

Javisst ska du fortsätta att sticka, du ska ju göra en halsduk till mej, din syster. :)

2008-10-13 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0