GRATTIS


nu när de har uppdaterat sina bloggar så måste det ju vara fritt fram.
och jag säger som andra sagt före mig.. men vad ska jag ha på mig??

om ni vil veta mer

jocke

och/eller

martina

så förstår ni mer...


fantastiskt.

och som om denna veckan inte hade fått nog av roliga besked. så fick jag igår veta att min syster har kommit in på polishögskolan i stockholm. ett stort GRATTIS.
jag kommer och hälsar på, när jag sparat ihop lite pengar så tar vi en tur på stan!!
(då kan jag hälsa på alla andra vänner i staden..)

fantastisk.


men nu har jag ett ungdomsmöte att förbereda.
WHAT WOULD JESUS WEAR?
-ett ungdomsmöte om kläder, miljö och Jesus-

har ni vägarna förbi? välkomna lördag kl 20!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack underbara syster!!

Du ska komma o hälsa på, det bara förväntar jag mej av dej!

Löw ya!

2008-10-22 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0