It's never been easy for me to find the words to go along with the melody...

det borde kanske komma ett litet inlägg här.
men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

jag kan ge två filmtips.
ett till bio.

RALLYBRUDAR!!
jag gick på bio i måndags, med mig själv. det var bra. jag ska säga att det var en ganska lång beslutstid innan jag tillslut bestämde att man faktiskt kan gå på bio själv och att man inte behöver bry sig om vad andra tänker och tycker.
och sen va filmen bra så den kan man se!

sen den andra är en dvd
Music and Lyrics
riktigt rolig film. och bra också.
se den om ni inte sett den.

till helgen ska jag hem till småland. det blir trevligt det.
en dator ska förhoppningsvis inskaffas och då ska jag försöka se till att det blir lite ordning här..
kanske

Kommentarer
Postat av: Elin

syster, du är bäst! Strunta i va alla andra tycker o tänker, du är bäst som du är!!Gillar att du gör saker om andra skulle dra sej för att göra. GO STRONG!

2008-10-24 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0