Köpstopp?

Nu förstår jag verkligen vad, inga namn nämnda men en, vän menar när hon säger att man verkligen kan sitta framför datorn en hel kväll och helt plötsligt inser att

- oj, nu har det gått 3 timmar wops.

Men det är ju smällar man får ta ibland.. jaja det löser sig.

Samtidigt sitter jag och kollar på Grey's Anatomy, som jag lånat av min syster (tack!)


Äntligen kan jag se det från början, dock får jag se om det kanske blir för mycket och tillslut kanske kommer köpa alla själv, ja vi får se.

En annan serie som jag i så fall skulle vilja köpa är NCIS eller är det NCSI, får kolla upp det där

Google är en bra sak..

NCIS är det och står tydligen för Naval Criminal Investigative Service.

Nu vet ni det!!

Jag sprider kunskap!!
Får väl se hur det blir.

Samtidigt funderar jag på det här med köpstopp, på kläder, film och musik.

Men jag vet inte. Kanske ska göra det lättare genom att börja med att bara ha köpstopp på kläder.. och tillåta lagom second hand inköp.. mm tål att tänkas på.

Det är ju en bra idé. Egentligen.


Kommentarer
Postat av: frida i

jag har också funderat lite på det där med köpstopp. bra grej egentligen. men svår grej också..

2008-10-29 @ 20:56:04
Postat av: MALIN

verkligen det är en svår grej. man vill göra det möjligt att klara av, så man skapar en massa kryphål som leder till att köpstoppet mer liknar lite "jaja det är inte så farligt, jag tänker ju i alla fall.."

2008-10-29 @ 22:24:12
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0