pendla.

jag är en pendlare.
jag pendlar i humör, känslor och allt annat.
men sån är jag. är det dåligt?

när jag har mycket att göra och mycket att tänka på då går jag ut och går. tänker, funderar, är och tar tid från det jag kanske borde göra.
men det är skönt att göra det. så jag tänker fortsätta.

idag har jag varit på en träff med de som är nyanställda i V. Götalands distrikt, det var trevligt.
Kul att träffa lite folk. både nytt och några som jag träffat innan.
tänk att vi är över 30 personer som är nyanställda.. sjukt egentligen. detta bara i missionskyrkorna..

nu sitter jag och förbereder det sista till kvällens "fika och fundera" på tonår..
det ska bli drama.
1 text, 7 frågor, 1 drama. 
tror att det blir bra. hoppas att det blir bra.


dagens tanke. hur mycket mjölk bör man dricka om dagen? och vad händer om man dricker för mycket mjölk? är det farligt? gott är det i alla fall...
så...
imorgon måste jag köpa mjölk... så det så!
konstigt. hemma, hemma, eller vad man ska säga. där mina päron bor, kunde jag bara gå ut och hämta mjölk när den tog slut. nu måste jag planera hur mycket mjölk jag ska dricka och tills när (sådana här bäst före datum är ju bra ibland..)

i går fick jag ett roligt samtal från två av mina vänner.. roligt. så jag har en sak klar vad jag gör nästa sommar... LYCKA!!
(mer kommer vid ett senare skede)

samtalen med sayuri blir bara längre och längre, jag måste ta tag i detta med datorinköp (men vad vill jag ha?) och skype..
jag ska försöka fixa det nästa gång jag gör ett besök i småland...
tack och hej.  

Kommentarer
Postat av: malin

mjölk är livet. och oro och stress. tyvärr... nu PLUGG! (för 29 gången idag...)

2008-10-14 @ 20:09:46
URL: http://malinlinnea.blogspot.com
Postat av: Emelie

helt galet kul ska det bli i sommar!



eller vad säger du malin!

kramar, du vet att du alltid är välkommen till mig på djupa samtal mitt i natten!



Kramar

2008-10-15 @ 13:08:46
URL: http://miomymio.blogg.se/
Postat av: sayan

av egen erfarentet, som du vet, så kan överkonsumtion orsaka magproblem.. men samtidigt - mjölk är livet! skype är bra.

2008-10-18 @ 13:25:02
URL: http://sayurikikuchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0