sånt är livet, sååånt är livet...

nu har jag, äntligen, gått och skaffat mig en dator.
en packard bell blev det.
nu kan man ju nästan bara hoppas att allt kommer att fungera.
jag är ju inte så teknisk av mig så jag kräver en hel del av en dator.

kom till småland på fredagen, då passade jag på att fika med frida och sen hem.
åkte in till tonår, stina hade pyssel, och pysslade, nattljud elin och david spelade
och sen satt vi och pratade om livet och en hel del annat..
roligt


hela lördagen spenderades i jkpg med mor och syster. lite kläder lite ikea och en dator var väl inköpen som
gjordes för min del..

och nu sitter jag här och skriver på min nya dator...


kvällen ska spenderas hos mormor är tanken.

det är sjukt hur fort tiden går, snart så ska jag sätta mig på tåget igen och åka tillbaka. det kändes som om
det var nyss jag satt och åkte hit.
galet, men så är det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0