Sen filmkväll med Malin..

Det var vad vi hade igår. 3 filmer blev det för min del.
Började med att se Sex and the city tillsammans med tjejgruppen. och åt en god pizza. (det var allt möjligt och omöjligt på den, men god va den. tror att den hette brolin (?)).
Sedan fortsatte det med Laddat vapen 1.
Helt klart en mycket spännande film.
Fortsatte sedan med Spindelmannen 3, men eftersom jag redan sett den tog jag det ganska lugnt och lät ögonen vila några minuter här och var.
Problemet är att jag fortfarande inte vet hur den slutar för det kommer jag inte ihåg. Rackans. men jag tror att jag överlever ändå.


lite städning på det och sen var det helt klart dags för mig att gå och sova.. vilket jag tro det eller ej faktiskt gjorde.
dock klev jag upp alldeles för tidigt idag, vilket innebär att jag är ganska trött och har ont i huvudet. men aja. det är ju bara fredag..
tänkte ta och sova en stund och kolla lite på Grey's och bara ta det lugnt!!

Denna helg är det UngLedare som händer. en ledarkonferens för framförallt ledare på nyårslägrena men egentligen för alla. Så det börjar ikväll. troligtvis med ett kärt återseende av en av mina bibelskolelärare, möte, tacofest och annat skoj.
och sen fortsätter det hela dagen imorgon!!
trevlig helg önskar jag er.
(bara så ni vet har jag 14 dagar kvar på min prövatid för körkortet wiii.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0