ledig dag - Göteborg...

sitter här och nästan känner en press att skriva något och uppdatera bloggen lite..
och saker har ju hänt så det finns ju en del att skriva om..
klev upp, ganska ofrivilligt, eller rättare sagt, vaknade vid kl åtta och kunde inte riktigt somna om så det blev att jag gick upp. och som jag har märkt blir det lätt så att man sätter sig vid datorn och kollar av läget. lyssnar på lite musik och gör lite av varje.. och det är ju inget fel med det.. men sen upptäcker man att man suttit där en timme och man borde ha gjort lite annat under den tiden.
sen tog jag bilen min och åkte in till Vårgårda för att ta tåget 10.17 till Göteborg.
där jag lyckades hitta rätt spårvagn, klev av på rätt hållplats och till och med hittade hem till koppen.
jag som alltid haft svårt för det dära med att hitta hit och dit. men nu så verkar det som om det har blivet ändring på det..
där mötte jag koppen och sayan.


ett härligt återseende..
vi kollade på en film och jag åt min andra frukost för dagen..
sen drog vi till stan. men först guidning i Göteborg, till bland annat fiskebäcks missionskyrka


efter mycket om och men så hittade vi en parkeringsplats, efter att ha letat på att antal olika och under en längre tid..

vi gick runt. någon av oss, hon har sagt att hon inte uppskattar utpekanden, så jag säger inte vem, men det var i alla fall inte jag eller koppen... :) hittade lite mer än oss andra.
jag införskaffade dock lite böcker som jag ska ta och läsa någon gång när jag får lite tid över..
eller ja. vi får se..
någon gång ska jag väl hinna med det.
vidare hem till Josef för film, vi hade haft lite lättare missförstånd men det löste sig. som jag säger allt löser sig..
sen när vi kom hem så satt 3 grabbar och väntade och självklart var det glass de ville ha.. så vi gav dom glass och en dator och sen klarade de sig själva..
och nu tror jag att det vankas en film? får se om i orkar hela.. klockan börjar ju bli lite och jag ska ju jobba imorgon.. så ja.. sömn är väl överskattat?

Kommentarer
Postat av: sayan

tack malin. det värmer att du tänker på anonymiteten här ute i cyber-rymden..!

tack för att du finns. och sitter bredvid mig nu :)

2008-10-28 @ 01:26:55
URL: http://sayurikikuchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0