äntligen ...

nu äntligen kommer det en lätt uppdatering av helgen som spenderades tillsammans med den bästa tänkbara fd sambo, eller en del vill kalla det combo, men icke. jag säger sambo..

    

lite härliga bilder. (inte de bästa men allt är kamerans fel..)
Sayan 3, Götabrokören, och Martina.


helgen, ja först fika på  kyrkogården, den ni!
sen drog jag in till vårgårda för att möta josef för att samåka till arvika, värmland.
en tur omkring biltema, kände mig vuxen och köpte spolarvätska (som jag för övrigt glömde i koppens bil.som nu har försvunnit, fantastiskt.)
och sådär 3 timmar senare fick jag äntligen se sayan! härligt. GodIs på kvällen. Ett ungdomsmöte där jag fick se sayans kunskaper i att stoppa skumbananer i munnen och säga "Bananas are for monkies!"
 på lördagen drog vi till sunne, vi hade bjudit in hos själva till jossan och jocke och åt där middag (självklart efter att vi inte riktigt hittat hem till dom och letat på alla tänkbara vägar..)
sen kärt återseende av ungdomarna i sunne, lärarna på götabro och självklart martina!!
ÄNTLIGEN fick jag speedddejta lite, några killar från årets götabroklass som tagit på sig denna omöjliga uppgift att dejta mig..

efter lätta missförstånd på söndagen lyckades jag till slut ta mig till örebro och hängde med Jocke en stund innan vi äntligen for till Götabro. kärt återseende av koppen, kalle, simon och alla andra..
söndagskvällen ja vi pratade och pratade. sen sov vi, kontigt med det behöver man göra ibland, ahr jag hört...
måndagen, vår planerade sovmorgon, det blev inte så mycket av den för kl 9 kommer en gorilla, ja en gorilla  in i rummet och väcker oss. vi, som efter ett år på götabro är vana vid det mesta blir mest sura för att vi inte fick sova så länge vi tänkt. men så blir det ibland.

in till örebro för lunch och fika.


  

en mycket trevlig helg + ledig måndag helt enkelt!!

Kommentarer
Postat av: frida i

nämmen visst är det bara vara?

där va jag ju för nån vecka sedan..

varför träffas vi så sällan malin?

2008-09-25 @ 19:11:15
Postat av: Malin

Visst är det bara vara.



ja du jag vet inte riktigt varför vi ses så sällan. komm hit vett´ja!

nej men jag ska snart besöka nässjö då kan vi ses..

2008-09-26 @ 10:28:15
Postat av: sayan

åh min malin! tack för en fantastisk helg! helt underbart att återuppleva gamla goa tider. me like you and you know it. sen att jag inte är toknöjd med bilderna - det gör vi upp senare..

2008-09-28 @ 19:56:57
URL: http://sayurikikuchi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0