en vecka går så fort

åter igen är det fredag och jag sitter här och funderar på var veckan har tagit vägen.
det går alldeles för fort.
efter förra helgen då jag var ledig och besökt värmland och närke (mer om detta kommer efter helgen)
kom jag hem sent, nästan, i måndagskväll. allt för att vakna upp på tisdagens morgon med världens förkylning som jag fortfarande går och drar på.
 fantastiska saker som jag vill rikta lite uppmärksamhet på är:

¤ nässpray- detta fantastiska som gör att man kan andas lite normalt en stund i alla fall.

¤ febernedsättande tabletter- tänker inte nämna några namn här (tänker inte göra någon reklam för något av de vanliga värktabletterna om jag inte får betalt för det) men fantastiskt är det i alla fall. man lever nästan normalt.


ikväll kör vi på med dansmattor på cafét - välkommen!!
lite saker som ska fixas innan dess, som till exempel någon som kan tänka sig att vara lite ansvarig. annars fixar jag det nog själv men det vore skönt att dela på ansvaret med tanke på den ovan nämnda feber...
men allt löser sig.

dagens tanke:
mobilsamtal i 3 timmar blir ganska dyra. men fungerar burktelefoner och hur långt då i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0