Ett besök i Borås

en lördag... man vet aldrig riktigt vad man ska hitta på en lördag så jag bestämde mig för att besöka Patsy och Mickan i Boås, tyvärr visade det sig att Mickan var i Göteborg hela dagen (eller ja den delen av dagen som jag kunde vara i Borås.)
 trots detta var dagen  händelserik, eller ja, jag skaffade mig en ny telefon, och en ny operatör. så kan det vara i bland (man vill ju gärna kunna prata i sin mobil när man är hemma och då får man helt enkelt anpassa sig..)
vi ( patsy och jag) åt på ett trevligt fik, typ.
och självklart upptäckte vi lite av boråskulturen, det vill säga en hisklig massa statyer och liknade "konst"

vad är detta? enl konstnären är detta ingenting, det ligger i betraktarens ögon...


även denna såg vi:


mer än så behöver jag inte säga, du kan ju få avgöra själv vad du tycker..
eller??

självklart fanns det mer konst där, men fler orkade jag inte ta kort på..

senare begav jag mig tillbaka till Asklanda och drog senare vidare till Malin i Herrljunga, hon hade inflyttningsfest och det vill man ju inte missa så jag var där.

Kommentarer
Postat av: sayuri

åh min kära fd. sambo:) eller kombo.. livet ser helt enkelt annorlunda ut these days. ursnygg kanin! me like, som vi brukar säga. ser att du kör med over and out. jag förmår inte detta sen vårt gemensamma bloggliv är över sen länge (för den delen sällan uppdaterad men ändå) nu sitter jag här på kontoret och undrar när i all världen du kommer hit. och om josef blir med eller ej. själv har jag träffat micke som kommit nu, men det lär du ju inte veta om förrän du re'n är här. du min syster (och min brud?!) take care och låt inte josef köra som en tok. love /salsa (remember the days of the old school yard..?)

2008-09-12 @ 09:39:55
Postat av: Dragana

Ojj, det var en riktigt cool kanin! Det andra ser mest ut som senaps klick eller något liknande! Hahah!

2008-09-12 @ 09:49:46
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0