torsdag 25.e

jag är trött på min mobil, den fungerar inte och nu måste jag ta mig till Borås för att lämna in den, när är det tänkt att jag ska hinna det?

Hur som helst. Idag vaknade jag för tidigt. Jag förstår inte varför jag inte kan sova de morgonar då jag inte har något planerat. Nej då vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Så är det
men då får man ju ta och göra något bra av dagen så jag har bakat bröd, diskat, tvättat osv.  Och nu sitter jag vid datorn på exp. och jobbar lite.
Just nu är det inbjudningar till tjejgruppen som ska skickas iväg. Riktigt roligt!!
nästa vecka är det ungdomsledardagar som jag ska iväg på, så en del måste jobbas undan. Så nu blir det inget mer bloggande idag!  


Kommentarer
Postat av: malin

love! underbart att du bloggar igen. saknar dig så. puss

2008-09-28 @ 20:26:14
URL: http://malinlinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0