efter ett konfa-läger

när man är på läger kan allt hända,
man kan få ett nytt smeknamn, maffiabossen (om ni sett mig på brännbollsplanen så hade ni förstått enligt de som gav mig namnet,,.)
man kan frysa så man går och blir förkyld på grund av att det inte fanns någon värme i rummet man sover i,
man kan få läsa fina ord som någon tagit sig til att skriva

"Livet är Guds gåva till dig, Vad du gör med ditt liv är din gåva till Gud"

och sist men inte minst, på ett konfa-läger så kan man tappa rösten helt,.
Så är det, jag har ingen röst kvar överhuvudtaget.
så nu sitter jag här hemma i lägenheten och kan inte göra något, jag borde åka och handla men jag vet inte om jag vill, för jag har ingen röst och det är inte så roligt att handla och träffa människor då.
men jaja, det löser sig säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0