jag har en praktikant..

det är sant, jag har en praktikant som ska vara med mig i mitt jobb de kommande 6 veckorna,
jag tänkte här att ni gärna får ta och skriva ner lite fina förslag på arbetsuppgifter till honom..

annars, igår så såg vi på kenny, avsnitt 2-6, han är ju bra han.
sen var det en promenad och sen häng i min lägenhet.

idag så har jag och Petter (min praktikant heter så) varit på Gullhögen, sen fick han gå hem, så har jag mailat lite (tyckte synd om honom om han skulle vara tvungen att sitta och titta på mig när jag skriver mail..
jag kan inte riktigt med att vara en hård, elak och krävande handledare, även om det skulle vara sjukt skoj att vara det.

men så är det mä't.
ikväll så ska jag iväg och bowla med tonår, det blir nog grejer det.

en helt annan sak, jag är sjukligt stel i mina axlar, det är nästan så att det gör ont, och jag har ingen aning om varför.. jag har inte gjort något speciellt som gör att det skulle ha orsakat denna smärta.. hur som helst, jag hoppas det går över.

Nu tänker jag vara ledig i någon timma innan jag kör igång med jobbet igen.
Vilka grejer!!

vi hörs.

/M

Kommentarer
Postat av: sayan

låter fantastiskt fint det där! tänk om man kunde ha en alldeles egen praktikant... :)

gillar dig malin!

take care!

ps. kenny starfighter ÄGER!

2009-04-15 @ 20:34:40
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: MALiN

mm, men jag måste se filmen snart, alltså kenny..



mm men vad ska jag ge för uppfifter till min praktikant? förslag?

2009-04-16 @ 00:40:01
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0