natten mellan söndag och måndag... (den ni!)

ni kan inte ens ana vilken dag, vilken fantastisk dag det har varit idag.
jag ska berätta.

Jag gick upp, inte så sugen på vad dagen skulle ha att erbjuda (jag visste ju inget då..)
Hur som helst dagen i korthet.
¤ Jag gick på Gudstjänst..

¤ Fikade, gjorde upp planer för dagen,


¤ följde med Ida hem för att umgås och äta middag (jag har inte alls hängt hemma hos ida mycket nu när hon har vart hemma, nej då, inte jag inte)


¤ Gick till kyrkan för att kolla när gänget skulle spela fotboll, eftersom fotboll verkligen inte är min grej, valde jag alltså att kolla, och jag spelade fia, bråkade med småkidsen och hade det gött i solen..


¤ var själv i en och en halv timme, passade på att diska och kolla på grey's.


¤ Träffade Gustav, Ida och Elin och spelade kubb (1-1 i matcher (jag och Elin mot Gustav och ida (med hjälp av casper),) vill tillägga att jag och Elin gjorde världens vändning i match 2 som till slut gjorde att vi vann)


¤ Gick hem till Elin, åt, då kom Johannes och vi åt fort och gick hem för att byta om till badkläder (ja, du läste rätt, men jag skriver det en gång till, vi byte om till Badkläder!)


¤Åkte genom skog, på lerig väg till bastu och dess tillhörande badplats. Där fanns ett stort gäng, en del återseende och en del nya bekantskaper..


¤BADADE (den ni!!) och bastade, var väl i ett antal gånger (vattnets temperatur uppskattades till att vara runt 5 grader 8självklart gjordes denna uppskattning inte av mig, jag hade satsat mer på sisådär minus ett antal grader, för kallt var det..))


¤Vi fortsatte hem till mig (Vi är: Ida, Elin, Johannes, Gustav och jag), youtubade, åt kakor och till sist blev det att vi kollade på avsnitt 1 av KENNY (min hjälte) STARFIGHTER..

Vi ska kolla klart imorn..

för vi insåg (gamla som vi är, jag är ju yngst i gänget) att det är en dag i morn också..
så samling hos mig kl 14:00 om man vill se Kenny (med start på avsnitt 2 självklart)

 VÄLKOMMEN!!

Nu ska jag gå och sova i alla fall, ska bara se till att tänderna är rena och fina...
sov gott (om det är någon som läser det vid en tidpunkt då det passar sig att läsa detta)

(om det är någon som anser att detta inlägg är mycket spännande så vill jag säga att när jag skriver denna mening är kl 01:56, det borde förklara allt (jag har nu vart vaken i 17 timmar, still going strong ;) slut på parantes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0