om på topp är här (visar dramatiskt med händerna) så är jag här nu (visar LÅNGT bort (fortfarande dramatiskt))

hej hopp!!

har nu varit hemma i cirka en och en halv timme..
jag har varit i örebro för den nyfikna, besökt gustavsvik (vill man veta vad gustavsvik är kan man läsa det här )
med mina kids och några ledare.
mycket spännande. (här får ni tolka själva vad ni tror jag menar..)

dock har jag gått och blivit sjuk, jag har ont i halsen. och känner mig hängig. (inte lika roligt)

men det är lugnt..
det är ju vackert väder.. ;)

annars har jag mycket att vara glad för denna veckan!
mycket roligt på gång.
det är påsklov här vilket gör att det finns mycket extra att hitta på!!

nepp nu ska jag ta och dricka lite mjölk..
och lite te så min hals blir bättre.
tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0