skärtorsdagen

Idag är det skärtorsdagen, jag skulle kunna skriva om vad som hände denna dag, men det tänker jag inte göra.


Istället tänker jag klaga lite på varför det är sånt här väder? Det är inte det att det är dåligt, det är mer att det är inget, det är varken bra eller dåligt.

Jag tror att solen är där, men det är bakom en hel mängd med moln...

Men jaja. Nu är det färdigklagat.


Igår var jag i VARA,
"Världens bästa budskap, flipp eller flopp."

 Det var bra.

 Och jag fick träffa Mirjam.

Det var alla tiders det..

Och under gårdagen hade jag flera försök till att prata en stund med Sayan.

Den sista var helt klart bäst, men varför bor hon så långt bort??


Idag så ska jag fixa och dona och till kvällen blir det borås med tjejgruppen och Maria, för att gå på bio och äta, vilket fantastiskt jobb man ändå har, som får göra sånt på arbetstid!! J

Det är galet vad bra det är.


Dock så vill jag också skriva om något jobbigt och tråkigt, igår... igår var dagen man inte riktigt vill tänka på.. det var den 5.e (av 7) SM-finalen, och tyvärr gick det inte som jag ville för HV71. Men ett silver är ändå ett silver så jag får glädjas över det!!


Nu återgår jag till jobbet, är det någon som har sisådär 50 frågor liggandes på lager (de får gärna handla om musik, sport, bibeln, allmänbildande frågor och dyl, har du det, HÖR AV DIG!!)


SEE YA!


Kommentarer
Postat av: sayan

varför diskutera detta? vi vet båda att vi bor långt bort och för tillfället är det lite svårt att göra nåt åt saken. jag är fruktansvärt glad för samtalet malin. saknar dig ap-mycket. men det är ju helt klart din tur att hälsa på så jag väntar med spänning :)

puss kära vän!

2009-04-09 @ 16:41:10
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: Jocke

Det var en helt underbar hockeymatch, så mycke glädje, så mycke härliga känslor. oj vad jag älskar att HV inte vann ;)

2009-04-09 @ 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0