tisdagen som nästan känns som en måndag...

jag brukar alltid säga (visserligen med en viss ton av ironi) att sömn är överskattat, men känner man sig det minsta hängig är nog sömn det bästa som finns..

Jag ska ta det från början.
Igår kände jag mig något så fruktansvärt hängig, ont i hals, trött, allmänt seg i kroppen (kan visserligen ha anledning i en viss sömnbrist) hur som helst, så gick jag och la mig tidigt (för att vara mig) redan vid 21:30.
och sen vaknade jag runt 7:30 låg kvar en timma i sängen innan jag gick upp för att sätta igång att jobba.
sen dess har jag hunnit med mycket.
Jobbat det som behövs idag, ska bara skriva klart andakten till kvällen, men annars så..
mitt efterlängtade bullbak, det kanske inte blev de bästa bullarna jag sett, men för att vara första gången i mitt liv är jag nöjd.
pusslat (jag ska se till att bli bra på att pussla, vet inte om jag skrivit det här, i alla fall för två veckor sen köpte jag ett 1000-bitars pussel på  hjulet (5kr!!) och för en vecka satte jag igång med att pussla, jag pusslar kanske max en timma om dagen men det går framåt..) (jag är nöjd)
diskat!!
dansat runt i lägenheten samtidigt som jag städat till gamla (svenska!) schlagers och gamla party hits!!
fantastiskt roligt..

så det här med att sova, det kanske är ganska bra ändå... tål att tänkas på i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0