en Kopp på besök...

Igår, okej, på ett sätt en dålig dag. det gick inte så bra för HV 71. Men på många andra sätt en bra dag.
Jag är glad att Örebro resan nu är avklarad, nu är det bara lite pengaredovisning kvar, men det är inga problem alls, det handlar för min del mest att ge allt till vår kassör..

Men eftersom det var tisdag så var det som vanligt tonår, dock hade vi missbedömt hur lång tid vissa saker skulle ta, så helt plötsligt stod vi utan program, men det löste sig genom att vi körde ett par olika varianter av mäster (slå på knä- klappa- "tummarna bak" Mäster- till- 7) hoppas ni förstår den otroligt tydliga förklaring.. ;)

Efter tonår så tittade Koppen in, (Koppens blogg kan man läsa här, hon heter egentligen Emelie och vi gick på Götabro tillsammans..) så vi satt och åt godis, följde hockeyn (minut-för-minut) pratade om våra liv, (eller icke-befintliga liv), ungdomsledarjobbet, framtid och allt som man kan tänkas att två tjejer i vår ålder känner ett behov av att få prata om.

Hur som helst, det var riktigt trevligt att hon kom.

Och denna dag ser också bra ut, jag kom upp BETYDLIGT senare än vad jag tänkt mig, kan ju ha berott på att det blev lite sent igår? (jag säger inte att det är så, men det kan vara så)

Så nu är planen för dagen,
jobb (som idag mest består i att sms massa kids som saker, planera tider)
åka till alingsås och fixa en massa småsaker
fixa och äta lunch med en ungdomsledare och planera saker inför konfa-lägret.
hem, ta det lugnt,
till Vara, för en konsert, typ..
helt underbar dag!!

det var allt för nu..
ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0