ett sanningensord!

okej, så här är det.
anledningen till att jag bloggar typ 500 gånger om dagen (hej här är vi bra på att överdriva) är för att jag är ledig.
Detta är min sista semestervecka.
Nästa vecka är jag också ledig. Men det är för att jag har ledig helg plus komp! (jag har det bra, jag vet)
men tyvärr har jag inget att göra.
Jag har bakat chokladmuffins, idag igen.
Jag har tråkigt. alltså bloggar jag!


Och en annan sak.
Denna veckan har jag flera gånger om dagen sett mig själv i spegeln och sagt/tänkt "Malin, vad i hela världen har hänt med dig?"
Och det gäller mina kläder.
Jag har haft så annorlunda kläder på mig denna veckan. Eller i alla fall annorlunda mot vad jag brukar ha på mig,...
Ta bara idag.
Jag ser ut så här (orkar inte ta kort och lägga upp)
Jag har på mig ett "halvtlöstsittandelinne" (det är mörkblått) till det har jag en kjol, med HÖG midja (smock,  i like!) som är vit med prickar i alla dess färger på. Kjolen går till knät! Till detta har jag en grå kofta!
Mitt hår är rakt och hänger mest (fast just nu sitter det i en knut hårtbak, (jag har ju bakat, då kan man inte ha håret hängande hejvilt!)

Okej, jag kanske inte är världsbäst på att förklara kläder, men jag brukar inte ha sådana här kläder.
Plus att det är en bra kontrast till hur jag ser ut när jag vaknar, då har jag en STOR HV-t-shirt (att alltid stödja sitt lag är viktigt, tycker jag) till det har jag ett par stora grå mjukisbyxor... och då är håret hejvilt!
jag tror jag gillar kontraster!
Men när i hela världen började jag se ut så här?

Kommentarer
Postat av: frida i

men om du inte har nåt att göra, kom till nässjö då!!

2009-08-15 @ 23:34:18
URL: http://frida.igefjord.se
Postat av: sayan

jag gillar förändringar. de är bra. om man kommer överens med den nya tiden så att säga. jag tror du kommer trivas bra i din nya strama stil med knut i nacken :)

2009-09-05 @ 00:11:19
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0