Onsdag

Sitter i soffan och äter min gröt..
Jag gillar att äta sen frukost när man är ledig, eller egentligen gillar jag alltid att äta sen frukost, men det är ju inte alltid man kan få ihop det...
Men havregrynsgröt. lingonsylt och sen lite mjölk på det. det är inte dåligt det.
Ska se till att fixa lite kaffe också!

Den här dagen ser ut att bli bra, tänkte fortsätta i min pysselanda!
Har en väska som ska lagas, så jag får börja med det!

Igår/i natt fick jag för mig att fixa i ordning en klänning jag fått av mormor!
Eller jag hade börjat klippa lite i den men aldrig gjort klart, så det fixade jag igår/i natt.
så idag ser jag ut så här:



Galet spännande!

Hoppas du får en finfin dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig och så fin malin!

2009-08-25 @ 21:42:09
Postat av: linea

du är så duktig och så fin malin!

2009-08-25 @ 21:43:01
URL: http://lineak.blogg.se/
Postat av: linea

du är så duktig och så fin, malin!

2009-08-25 @ 21:44:26
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0