symaskinen är min vän!

Livet, det är spännande det.

Igår så fick jag ett infall, att sy en klänning.
Sagt och gjort.

Jag letade reda på ett tyg. Skönt att man har (i alla fall har haft) ett lager med ett gäng olika tyger.
Det blir nog att fylla på det lagret snart, tror jag.

Hur som helst.
Jag sydde, jag överraskade till och med mig själv med hur bra det gick.
Dock saknas ett 60 cms långt dolt blixtlås.
Jag hade inget sånt hemma.. Surt. så helt klar kunde klänningen inte bli.
Men det var roligt att sy!

Jag tycker att svenska folket borde sy mer!
I like it!

i eftermiddag ska jag på fotboll. det ni! det ser jag faktiskt fram emot. Det blir den första fotbollsmatchen jag ser, sen jag flyttade hit. det blir trevligt!

vad hittar du på en söndag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0