det kan gå så fort..

det är det jag sitter och tänker idag.
idag har jag varit i kyrkan hela dagen.
men nu när jag efter att ha varit och tittat på ett riktigt vackert luciatåg i Ornunga kyrka så satte jag mig i bilen
och började köra hem.
Och där. när jag kommit 5 min från Ornunga så springer det ut ett rådjur framför bilen.
Jag får panik och tvärbromsar och hinner tänka "nu dör jag"
men det gjorde jag ju inte. Jag hinner sakta in så mycket att rådjuret (som dumt nog stannar mitt på vägen, förlåt men pucko!) hinner börja springa igen och kan springa vidare in i skogen på andra sidan skogen...
Men jag tänker oj, vad fort det kan gå.
Jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gött att det gick bra för dig! Aldrig kul när sånt händer..

2009-12-22 @ 19:03:45
URL: http://miomymio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0