idag är det dagen som det ska ske...

och det är verkligen inte en dag för tidigt.
Det är så att idag eller rättare sagt ikväll så är det dags för mig att ta och gå på bio! äntligen!
Vad jag ska se?
Jo jag ska se new moon...
det var ju inte så att den hade premiär för typ en månad sen och jag hade tänkt att se den så snart som möjligt? nej, så var det inte. eller JO SÅ VAR DET!
Men bättre sent än aldrig har väl aldrig passat bättre?

Annars är det ju måndag. jag ska iväg på en lucia/julfest i kyrkan med de daglediga och sen ska jag ta det lite lugnt och ladda inför bion.
Jag har enorm träningsvärk, det gör verkligen ont i min kropp. MEN man kan ju se det som om,
¤ träningen var välbehövlig. (ja)
¤ det kanske har gett något? (förhoppningsvis)
¤ jag klagar mer än vad det behövs. (definitivt!)

Men jag lever! :)

HA en fin måndag!


Kommentarer
Postat av: linea

oh new moon!! hihi jag gillart!

jag har också träningsvärk, inte lika roligt. usch och fy för träningsvärk

2009-12-07 @ 09:09:13
URL: http://lineak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0