idag vill jag skriva om två saker

1. Det är rent ut sagt pinsamt att jag, efter att ha hetat som jag gör i 21år (och några månader) fortfarande ibland stavar fel till mitt efternamn. MEN jag skyller allt på att mina fingrar är för snabba för mitt tangentbord.. så det så!

2. Idag efter ganska mycket om och men har jag vaccinerat mig mot den däringa influensan.
 Jag har ju bara sagt det i 3 veckor, så nu tyckte jag att det var på tiden ! :)
Och ja, trots att han sa att jag inte skulle känna sprutan så gjorde jag det. Jag är för illa känslig helt enkelt.
Och nu sitter jag här och funderar på om de biverkningar jag ev känner. Om de är riktiga biverkningar eller om det är jag som inbillar mig dessa biverkningar.
OCH om de skulle vara riktiga, vem säger att de egentligen måste bero på sprutan?
jag menar, hur ovanligt är det att jag har huvudvärk? Inte jätteovanligt, och har jag det eller tror jag att jag har det?
Det kan vara så att jag ev känner av lite smärta i armen och lite stickningar och domningar.. Men det tror jag att jag brukar känna efter att ha fått den spruta, så det är väl inte så himla ovanligt.. ELLER?

Det var två saker. och jag skulle bara skriva om två saker. så nu lämnar jag detta...


Kommentarer
Postat av: linea

du inbillar dig bara, säkert :)

vad fint du har gjort det här på bloggen! trodde jag hamnat fel först.



träffade din mamma idag fresten.

2009-12-04 @ 18:37:52
URL: http://lineak.blogg.se/
Postat av: MALIN

ja, det tror jag också. idag känner jag typ inget. lite småont i armen. Men annars finfint!



tack!

2009-12-05 @ 14:38:22
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0