Boknörd!



OKEJ
sån var jag, hur är du?
Tests vett'ja.
Här har du testet.

Kommentarer
Postat av: Davve

Tjena Malin!



Tänkte bara tala om att jag är 52% boknörd. Så inte riktigt lika mycket som dig. Just nu håller jag på att plöja igenom Liftarens guide till galaxen som är på typ 850 sidor. Har kommit nästan halvvägs och inte gett upp än, det är nästan så jag blir lite stolt över mig själv faktiskt! Hur lever livet med dig då?



kramar

2009-03-13 @ 18:49:58
Postat av: MALiN

SV: Tja.



det är svårt att slå mig i det här boknördsgrejen. visserligen var det ganska länge sen jag läste ut en bok.. men ändp.



annars är det okej, jag är visserligen sjuk (tydligen inget ovanligt i mitt liv den här årstiden, men ändå)

hur är det med dig?

/malin

2009-03-15 @ 11:45:54
URL: http://malindarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0