idag är det torsdag, har jag hört..

jag hade tänkt att jag skulle ha världenstid till att skriva intressanta blogginlägg.
just nu håller jag på med 3 samtidigt, så det blir inte så mycket skrivit här, men så blir det ibland.
så jag kommer snart, antingen bli bättre på att skriva ett i taget och lägga ut, eller så kommer jag återgå till att bara beskriva mina dagar..
jag vet inte än..
men dagen idag
 
tog sovmorgon
åt frukost och läste
tog tag i livet och satte mig vid datorn och ska nu skriva ihop något vackert till UR, Söndax och Gudstjänsten.
så jag tror det blir en dag framför datorn..

(sen kan en bidragande orsak vara att då sitter jag och pratar/skriver med Hannah..)

och skype är bra. jag och sayan pratade igår, fantastiskt!!

Kommentarer
Postat av: sayan

yes! idag är det torsdag! jag har också haft UR idag :)



hm, sunneköket. me like. btw, har sett bilder från de nya ULP:ernas lgh. dock känns det lite konstigt att se "våra" möbler i en nästan likadan lgh på brårud som vår... hm.. kolla fejjan vettja !



puss och allt sånt

2009-02-05 @ 23:47:39
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0