lördag och det... snöar!

goddagens

det är lördag. det är svinkallt och snön fortsätter falla ner. egentligen borde jag vara lycklig,.
men det är svårt när hela jag bara längtar efter sol och värme.. men den kommer. inte ge upp nu.

annars, har troligtvis sovit för lite för jag är jättetrött. annars, så är IDA hemma denna helgen så det blir en del häng med henne, och ett besök på hjulet idag blev dock "bara" en sak, till ett av mina projekt :)
VIP i vårgårda ikväll. det blir grejer det.

imorgon ska jag göra ett försök till att glädjas åt denna snö och åka pulka.. får se om det blir något.

tjohej!
/M

(ja jag skriver snurrigt, men det är för att jag vill att du ska förstå hur jag är när jag skriver detta: snurrig..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0