min onsdag...

jag tror att jag lider av skaparlust, jag har en sån längtan efter att få pyssla, sy eller bara hitta på något,
i måndags blev det en ny dörrskylt.


idag en klänning, vad tycks?


Jag har hört att det är ett antal större fester i sommar, som jag ev ska gå på, ett par som jag med all säkerhet ska gå på...
och då har min plan varit att jag ska sy klänningar, för det är roligt, så idag sydde jag en liten provmodell, tycker faktiskt att den blev ganska bra, dock blev den lite stor, men det är ju inga problem, får ta och sy en mindre nästa gång :)
och sen kanske eller troligtvis behövs det ett eller två band som håller uppe klänningen så den inte riskerar att åka ner, det vore ju förfärligt..
men det blir nog bra..

idag har jag jobbat, haft skypekonferens, jobbat, sytt ovan nämnd klänning, och haft myskväll med scouterna (även det jobb..), nu ska jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt och ringa vårdcentralen imorgon.. (har haft problem med en fot i över en vecka nu och ska boka tid för undersökning, ringde även i tisdags, men då hade de inga fler tider den dagen så vi bestämde att jag skulle vänta en eller två dagar och se om det gick över, men det har det inte gjort så då ska jag ta tag i det i morgon..) mer om mina besvär och hur det går imorgon!
sov gott!! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Klänningen var ju kanonfin! (= Men lite mer pyssel i pysselkategorin skulle absolut inte skada! (=

2009-05-14 @ 21:03:49
URL: http://fannyflinta.blogg.se/
Postat av: Fanny

Klänningen var ju kanonfin! (= Men lite mer pyssel i pysselkategorin skulle absolut inte skada! (=

2009-05-14 @ 21:04:26
URL: http://fannyflinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0