Saker jag lätt kan blir irriterad på

•·         När jag tar fel på en timme. (händer ytterst sällan, men när det väl gör det är det väldigt retligt...)

•·         Folk som inte accepterar min status på msn (verkligen ett i-landproblem (om ens det..))

•·         När jag säger en sak, men sen gör något helt annat..

•·         När jag trycker ner mig själv, speciellt framför andra.

•·         Att jag blir så tyst i stora samlingar.

•·         Att jag är så lättirriterad

•·         Att jag inte tar tid till att städa, (tills det verkligen är behövligt och sen lite mer, först då städar jag..)

•·         Samma princip med tvätt och disk.

•·         Att jag har noll koll på vart tiden tar vägen..

•·         När jag inte kommer ut och går när jag vill det..

•·         När jag inte håller det jag lovar

•·         När mjölken är slut i affären

•·         Att det är så dyrt med ekologiska produkter

•·         Att jag tycker att det är dyrt med ekologiska produkter

•·         Folk som bestämmer vad jag ska tycka eller göra...

•·         Att jag lovar en massa saker som jag vet att jag kommer få svårt att hinna med.

•·         Att jag har en förmåga att göra en sådan här lista..


Kommentarer
Postat av: emelie

Den där känslan att lova för mycket känner man ju igen. Isn't it lovley, isn't it wonderful.

2009-02-17 @ 01:03:19
URL: http://miomymio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0